Kauppakamarin toimisto palvelee koko kesän ajan arkisin klo 8.30 - 16.00. Koronatilanteesta johtuen työskentelemme kuitenkin vielä mahdollisuuksien mukaan etänä. Tästä syystä pyydämme, että ilmoitatte kaikista kiireellisistä ulkomaankaupan asiakirjojen vahvistustarpeista etukäteen, mielellään edellisenä päivänä.

Ulkomaankaupan asiakirjavahvistukset kesän aikana:

  • Sähköinen vientiasiakirjat.fi -palvelu toimii täysin normaalisti.
  • Mikäli tarvitsette vientiasiakirjat.fi -palvelun kautta lähetettyihin hakemuksiin märkäleiman, vahvistetut asiakirjat voi noutaa Villatehtaan infosta hakemusten saapumista seuraavana arkipäivänä klo 12.00 jälkeen. (Villatehtaan ovet ovat avoinna arkisin klo 9.00 – 15.00)
  • Jos olette valinneet toimitustavaksi ”kauppakamari postittaa”, asiakirjat postitetaan saapumista seuraavana arkipäivänä.
  • Pyydämme ilmoittamaan ennakkoon kiireellisistä vahvistustarpeista:

Tuijalle 10.7. asti: tuija.hamalainen@kauppakamari.fi tai 040 1979 691

Lillalle 13.7. alkaen: lilla.jokinen@kauppakamari.fi tai 040 1979 823