Webinaarissa saat uusimmat tiedot Facebook- ja Instagram -markkinoinnista ja mainonnasta teorian ja käytännönläheisten harjoitusten avulla.

Oikeille asiakasryhmille tarkasti kohdennetun sisällön merkitys kasvaa koko ajan. Koulutuksessa opitaan määrittämään oman asiakaskunnan näkökulmasta tärkeimmät ”asiakaspersoonat” eli ne ihmiset, jotka erityisesti haluamme tavoittaa.

Osallistuja oppii tuottamaan parhaiden käytäntöjen mukaista markkinointia ja maksettua mainontaa Facebookissa ja Instagramissa alussa määritellyille asiakaspersoonille. Koulutuksessa opetetaan käytännönläheisesti hyödyntämään Some-kanavien ominaisuuksia ja erilaisia sisältötyyppejä, joilla kohderyhmät tavoitetaan tehokkaasti.

Tavoitteet

  • Oppia luomaan oman asiakaskunnan kannalta tärkeimmät ”asiakaspersoonat”
  • Osaa hyödyntää monipuolisesti erilaisia sisältöjä sosiaalisessa mediassaOppia tekemään tuloksellista markkinointia ja maksettua mainontaa Facebookissa ja Instagramissa

Ohjelma:
klo 11:45 linkki aukeaa, mahdollisuus verkostoitua ja tavata kouluttaja

klo 12 vuorovaikutteinen teoriaosuus ja käytännönläheiset harjoitukset:

Kohderyhmälähtöiset sisällöt

  • ”Asiakaspersoonat”
  • Sisältöjen suunnittelu käytännönläheisesti
  • Case-esimerkit ja harjoitukset

Markkinointi ja mainonta Facebookissa

  • Parhaat käytännöt – Millaisilla sisällöillä tavoitan oikeat kohderyhmät?
  • Facebook videot ja Stories
  • Maksetut mainoskampanjat
  • Case-esimerkit ja harjoitukset

Markkinointi ja mainonta Instagramissa Parhaat käytännöt

  • Millaiset sisällöt toimivat ja miten ne eroavat Facebookista?
  • Tarinallisuus ja vuorovaikutus IG Storiesissa
  • IG Liven mahdollisuudet
  • Case-esimerkit ja harjoitukset

klo 15 webinaari päättyy

Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 16.11.2020.

Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaariin ennen koulutusta.

Osallistumismaksu:
Jäsenetuhinta 280 € + alv 24 %
Normaalihinta 380 € + alv 24 %

Kouluttajan terveiset:

Terve, olen Taneli Katila ja toimin kouluttajana webinaareissa. Olen Ideal Digi Oy:n osakas. Olen auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.

Aikaisemmin olen työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa tein some-markkinointia isoille yrityksille. Lisäksi olen työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater yrityksessä.

Koulutuksissa saat uusimmat tiedot sosiaalisen median hyödyntämisestä, teorian ja käytännönläheisten harjoitusten avulla.

Nähdään koulutuksissa,
Taneli

Peruutusehdot:
Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla joku toinen.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Lisätietoja:
koulutuspäällikkö Lilla Jokinen, p. 040 1979 823 tai lilla.jokinen(at)kauppakamari.fi